به نوین تجارت خوش آمدید

مکالمات پر کاربرد در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در بین همه عوامل و اجزائی که میتوان آنها را به نوعی در زمینه یادگیری و داشتن تسلط در امر آموزش و فراگیری انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و دوم در نظر گرفت, مکالمه شفاهی و سعی در تقویت و به خاطر سپردن عبارات و مضمون آن را میتوان به عنوان عاملی بسیار حائز اهمیت در نظر گرفت. در واقع, در هنگام بحث در زمینه تسلط داشتن در کلاسها و دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی که امروزه برای بسیاری از دانشجویان و متقاضیان تحصیلی در نظر گرفته شده است, شمار زیادی از داوطلبین همه تمرکز و توجه خود را به این امر معطوف میدارند که بهتر و روانتر بتوانند تکلم و محاوره سلیس و راحت داشته باشند.

مکالمات پر کاربرد در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تمرین مستمر مکالمه جهت بهبود مهارتهای ارتباطی

در عصر کنونی با در اختیار داشتن دانش زبان انگلیسی میتوان در زمینه ارتقاء شغلی و همچنین تحصیلی از طریق کسب نمرات مناسب در آزمونهای بین المللی همچون آیلتس و تافل به ادامه تحصیل در دیگر کشورها و همچنین اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر خارج از کشور اقدام و ثبت نام نمود. در کنار داشتن مکالمه روان که میتوان آنرا به عنوان یکی از مشخصات داشتن توانش در یک زبان بیگانه در نظر گرفت, مطالب دیگری همچون تقویت واژگان و گرامر نیز بسیار مهم میباشند. شاید با انداختن نگاهی به سایتهای جهانگردی دریافت که در اکثر کلاسهای تدریس خصوصی و همچنین آموزشگاهی زبان انگلیسی مطالبی در زمینه جهانگردی و گردشگری و مشاغل و آب و هوا و دیگر موارد روزمره همواره جای ثابت و پر اهمیتی را به خود معطوف داشته اند.

به این ترتیب, در کنار موارد آکادمیک و دانشگاهی, با داشتن فن بیان و محاوره قوی میتوان به اصطلاح گلیم خود را از آب بیرون کشید در صحبتهای شفاهی با دیگر افراد در مسافرتهای خارج از کشور. مثلا درخواست اطلاعات و آدرس پرسیدن در کنار ایراد سخنرانی در دانشگاهها و مؤسسات آموزشی علمی را میتوان با داشتن تسلط در زمینه مکالمه و در اختیار داشتن لغات و واژگان قوی به سرانجام رساند. صحبت از امتحاناتی همچون آیلتس و تافل و یا حتی داشتن شغل به عنوان مترجم حضوری به میان آمد و باز میتوان بر مقوله صحبت کردن روان و سلیس و با حداقل اشتباهات دستور زبان یا گرامری سخن به میان آورد. در چنین جلسات مصاحبه حضوری نیاز به این میباشد تا با گوش کردن و به اصطلاح داشتن درک مطلب قوی شنیداری به تفسیر و نقد مطالب گفته شده پرداخت و سپس پاسخهای متناسب را به طرف مقابل ارائه نمود.

تلاش جهت حفظ و به خاطر سپردن لغات و عبارات پر کاربرد

نکته حائز اهمیت این میباشد که بر عکس ظاهر قضیه, در زبان انگلیسی در حوزه های آموزش و تدریس, کسب مهارت در بخشهای درک مطلب شنیداری و همچنین مکالمه سلیس و روان قدری دشوارتر از بخشهای درک مطلب کتبی و نگارش مقالات میباشد. مطلب این است که در حین صحبت کردن و شنیدن متون صوتی, شما مدت زمان کمتری نسبت به هنگام نوشتن و انشاء و یا مطالعه مقالات و پایان نامه های کتبی برای تمرکز و درک مطلب بطور کامل در اختیار دارید و دقیقا به همین دلیل میباشد که برای بسیاری از گویشوران که سعی در کسب مهارتهای کلامی در زبان انگلیسی از طریق شرکت در دوره های خصوصی و آموزشگاهی دارند جمله سازی مترادف است با چیدن کلمات و عباراتی در کنار یکدیگر که شاید مملو از اشتباهات لغوی وگرامری باشند.

مکالمات پر کاربرد در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در دوره های آموزشی آکادمیک و فشرده تقویت مهارتهای مکالماتی, موضوعاتی همچون آب و هوا و احوالپرسی روزانه همواره گنجانده میشوند و متناسب با نیازهای متقاضیان در سطوح مقدماتی و متوسطه و پیشرفته, دروس کتبی و صوتی فرا گرفته میشوند. صحبت کردن بدون اشتباه همراه با داشتن اعتماد به نفس و به صورت بلند و واضح و رسا میباشد و معلمین دلسوز شما را در این امر مهم یاری مینمایند. در برخی کلاسهای آموزش زبانهای خارجه, دانشجویان با انواع گوناگون لهجه های محلی نیز آشنا میشوند و به منابع آکادمیک و علمی به روز دسترسی دارند تا در هنگام اخذ پذیرش از دانشگاههای بین المللی و یا تصمیم به زندگی در دیگر کشورها راه آسانتری در زمینه مکالمه روزمره با دیگر گویشوران پیش رو داشته باشند.