به نوین تجارت خوش آمدید

خرید یو پی اس آنلاین فاران

یو پی اس چیست و نکات بسیار مهم در زمینه خرید بهترین نوع آن

یو پی اس (UPS) یا به عبارتی فرشته نجات دستگاه های الکترونیکی شما، اگر شما هم به سلامتی دستگاه خود اهمیت می دهید و همچنین اگر اطلاعات با ارزشی را نگهداری می کنید قطعا کلمه یو پی اس را شنیده اید. اجازه بدهید به منظور درک و فهم بیشتر، تعریفی بسیار ساده به شما ارائه بدهم دستگاه UPS در زمان نوسانات شدید برق شهری یا در شرایط قطع برق از دستگاه های شما محافظت می کند به طوری که دستگاه شما بدون هیچ گونه اختلالی فعالیت خود را ادامه می دهد. عملکرد UPS بسیار سریع است به طوری که بعد از قطع برق شهری، سریعا نیروی برق مورد نیاز دستگاه شما را فراهم می کند چون اگر عملکرد کندی داشته باشد امکان دارد به دستگاه و اطلاعات آنلاین شما آسیب جدی وارد گردد.

خرید یو پی اس آنلاین فاران

دستگاه های یو پی اس از نظر کاربرد به چند نوع اصلی تقسیم می شود که در ادامه مطلب به شرح هر یک از آنها خواهیم پرداخت. شما برای خرید دستگاه UPS در ابتدا لازم است شناخت کافی را از دستگاه UPS داشته باشید باید بدانید که دستگاه چگونه کار می کند یا چند نوع دستگاه UPS وجود دارد و هر کدام از آنها چه نوع فعالیتی را انجام می دهند و همچنین دانستن قیمت آنها نیز می تواند در انتخاب هر دستگاه کمک بزرگی را به شما کند.

چند نکته طلایی در زمینه خرید یو پی اس

در این قسمت شما عزیزان با چند نکته کاربردی که در حین انتخاب و خرید یو پی اس بسیار ضروری است آشنا خواهید شد.

توجه به ویژگی تنظیم پارامترها؛

قطعا به منظور کارکرد مناسب و مطابق با نوع کار کاربران دستگاه های یو پی اس دارای پارامترهای متعددی است که کاربران می توانند با تغییر دادن هر کدام از آنها میزان مصرف و قدرت دستگاه را تغییر دهند و مطابق با نوع کارکرد خوشان تنظیم کنند. در برخی از دستگاه های یو پی اس این پارامترها تنظیم شده اند و کاربر نمی تواند تغییری در وضعیت آنها اعمال کند. ولی در بعضی از دستگاه ها لازم است کاربر پارامترها را تنظیم کند.

باید بدانید که پارامترها در یو پی اس فاران قابل تنظیم است. دستگاه های UPS فاران یکی از برندهای شناخته شده است که بین کاربران به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بسیار مناسب و همچنین بخاطر داشتن قیمت مقرون به صرفه و متنوع بودن محصولات فاران از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به طور مثال در یو پی اس فاران می توانید پارامترهای درصد اور لود یا جریان شارژ را متناسب با نوع کاری که دارید تغییر دهید.

مقدار زمان پشتیبانی ( BACKUP ) یا مدت زمان برق دهی؛

در زمان قطعی برق شهر، همه انواع دستگاه های UPS می توانند برق مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی را تامین کنند ولی باید بدانید اگر آمپر باتری به درستی حساب نشده باشد یا دستگاهی را خریداری کرده باشید که مطابق با نوع کار شما نباشد زمان پشتیبانی یا برق دهی دستگاه بسیار کم خواهد بود. در نتیجه بسیار مهم است که در زمان قطعی برق شهری چه اندازه انتظار دارید که دستگاه یو پی اس بتواند دیگر دستگاه های الکترونیکی شما را پشتیبانی کند.

خرید یو پی اس آنلاین فاران

پس در انتها لازم است توان مصرفی دستگاه ها را مشخص کنید در این صورت به سادگی قادر خواهید بود که دستگاه UPS خود را انتخاب کنید و همچنین بعد از محاسبه توان مصرفی دستگاه و زمان برق دهی به راحتی می توانید مقدار آمپر باتری را اندازه گیری بفرمایید.

توجه به داشتن ویژگی باتری داخلی یا خارجی؛

اگر به زمان پشتیبانی یا برق دهی اهمیت زیادی می دهید لازم است از باتری های داخلی (INTERNAL ) و خارجی ( EXTERNAL ) استفاده کنید. پس لازم است در این شرایط به کابینت باتری توجه اساسی داشته باشید برخی از دستگاه های UPS از کابینت باتری برخوردار نیست و کاربر مجبور می شود باتری اضافی خود را خارج از دستگاه قرار دهد این وضعیت باعث می شود دستگاه فضای بیشتری از محیط را اشغال کند یا از زیبایی را دستگاه و محیط بکاهد. در انتها اگر به میزان پشتیبانی و زیبایی دستگاه ارزش قائل هستید ضروری است به گونه ایی یو پی اس خود را انتخاب کنید که کابینت باتری اضافی در داخل دستگاه تعبیه شده باشد تا از زیبایی دستگاه کاسته نشود.

ups آنلاین یا UPS آفلاین یا لاین اینتراکتیو؛

دستگاه های UPS آفلاین و لاین اینترکتیو از قیمت بسیار پایینی نسبت به یو پی اس آنلاین می باشد. در توان های مصرفی بیشتر از 10 KVA ضروری است از یو پی اس آنلاین استفاده کنید. یو پی اس های Double Conversion نیز وجود دارند که توصیه می شود در شرایط حساس همراه با تغییرات شدید در نوسان های برق شهری استفاده شود.

خرید یو پی اس آنلاین فاران

توجه به خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت عرضه کننده؛

همه محصولات الکترونیکی معتبر قطعاً از گارانتی و ضمانت نامه و همچنین از خدمات پس از فروش پشتیبانی می کند. حال اگر آن محصول در کشورهای مختلف عرضه می شود. و گفتنی است که محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود و از گارانتی پشتیبانی می کند طبیعتاً از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. پس توصیه می شود از دستگاه های یو پی اس فاران استفاده کنید تا در صورت خرابی محصول، بتوانید سریعا محصول خریداری خود را مرجوع کنید و به دلیل آنکه در داخل کشور تولید می شود بدون معطلی محصول سالم خود را تحویل بگیرید. همانطور که میدانید اگر از آگاهی بالایی برخوردار باشید برخی محصولات تولید شده در داخل کشور قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد.

توجه به آلودگی صوتی کمتر؛

دستگاه های UPS در حین فعالیت صدای را از خود تولید می کنند و این شدت صدا بسته به نوع دستگاه متفاوت است حال باید توجه کنید که در مکان هایی مانند بیمارستان ها و دیگر مکان های خاص از دستگاه هایی استفاده کنید که از شدت صدای کمتری برخوردار باشند.

توجه به اندازه و وزن دستگاه؛

شما بسته به نوع کار و فعالیتی که دارید باید به وزن و اندازه دستگاه توجه کنید. برخی از کاربران بنا به نوع فعالیتی که دارند مجبور هستند هر چند وقت یکبار مکان دستگاه خود را تغییر دهند حال اگر دستگاه وزن زیادی داشته باشد برای کاربر بسیار ناراحت کننده خواهد بود.