به نوین تجارت خوش آمدید

میز ناهار خوری - میز بزرگی که نیاز دارید

انتخاب میز ناهار خوری باید به دقت مورد توجه قرار گیرد - در این شکی نیست. بیش از حد بزرگ باعث بهم ریختگی فضا می شود ، بسیار کوچک هنگام بازدید از مهمانان غیر منتظره از ما ،  خرید و قیمت میز ناهار خوری باعث ایجاد مشکلات لجستیکی می شود. بنابراین آیا یک میانگین طلایی وجود دارد؟ متاسفانه خیر. میز باید عاقلانه انتخاب شود ، نه تنها اندازه اتاق ناهار خوری ، بلکه سبک زندگی ساکنان نیز در نظر گرفته شود. کسانی که عاشق ضیافت در شهر هستند نیازی به داشتن یک میز گسترده در خانه خود ندارند ، در حالی که کسانی که تصور یک بعدازظهر شنبه را بدون آشپزی با خانواده خود ندارند ، با یک میز بزرگ با یک تاشو خوشحال می شوند. هنگام فکر کردن در مورد خرید یک میز ، ارزش آن را دارد که  خرید و قیمت میز ناهار خوری صندلی ها - تاشو ، وبهلسترد ، چوبی ، با یک صندلی نرم - هر مجموعه متفاوت به نظر برسد و هر یک شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشد.

میزهای بزرگ :

یک میز بزرگ آرزوی بسیاری از یک خانم خانه است. به راحتی می تواند کل خانواده را در خود جای دهد و فضای مهمان پیش بینی نشده را فراهم کند. درصورتی که فضای کافی در اختیار داشته باشیم ، توانایی تهیه چنین مدلی را  خرید و قیمت میز ناهار خوری داریم. لطفا توجه داشته باشید که یک میز گرد نسبت به یک جدول مستطیل به فضای بیشتری احتیاج دارد. اگرچه چنین مبلی واقعاً زیبا به نظر می رسد ، اما قطعاً کمتر قابل تنظیم است. هنگام خرید ، ارزش دارد که به محل تکیه گاه توجه کنید - پایه مرکزی منفرد بسیار راحت است - مهم نیست که  خرید و قیمت میز ناهار خوری صندلی ها در کجا قرار گرفته اند ، سد راه شما نمی شود. چه چیز دیگری - پایه های منفرد متصل به لبه بالای میز - به طور قابل توجهی امکان چرخش صندلی را محدود می کند.

میزهای مستطیلی مناسب برای چیدمان اتاق های ناهار خوری کشیده مناسب  خرید و قیمت میز ناهار خوری هستند - با یک روکش قابل ارتقا یا ثابت ، آنها هر روز و روزهای تعطیل استفاده می شوند. دوستداران کلاسیک می توانند در این  خرید و قیمت میز ناهار خوری مرحله به یک میز سنتی ساخته شده از چوب فکر کنند - یافتن یک سفره ظریف در اندازه استاندارد برای آن آسان خواهد بود.

یک میز با روکش خام کاملاً در فضای داخلی مدرن و مینیمالیستی جای می گیرد. چوب های عتیقه به خودی خود یک تزئین عالی است ، بنابراین به هیچ گونه تزئینی نیازی نیست - تکه مبلمان  خرید و قیمت میز ناهار خوری بدون آن لذت می برد.

ناهارخوری
میز ناهار خوری چوبی
میز تاشو
میزگرد
میزهای کوچک

یک میز کوچک و جمع و جور برای 2-4 نفر یک گزینه ایده آل برای آپارتمان های کوچک است. یک گوشه غذاخوری با چنین میز همیشه جمع و جور و کاربردی و در عین حال زیبا به نظر می رسد. لازم نیست خودمان را به کارهای کلاسیک  خرید و قیمت میز ناهار خوری محدود کنیم - یک میز چوبی همیشه عالی به نظر می رسد ، اما در یک فضای داخلی مجلل ، یک میز با پایه طلایی و یک صفحه شیشه ای نیز عالی به نظر می رسد! علاوه بر میزهای مربع و گرد کوچک ، میزهای دیواری نیز داریم - اختصاص داده شده به فضاهای واقعاً کوچک. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صندلی های تاشو را انتخاب کنید ، آنها را به قلاب آویزان کنید و فقط در صورت لزوم از آنها  خرید و قیمت میز ناهار خوری استفاده کنید - صرفه جویی در فضای عالی.

ناهارخوری
میز صندلی
میز دیواری
میز مربع
ست های ناهار خوری

اگر طراحی داخلی مورد نظر ما نیست ، می توانیم به جای اتلاف ساعتهای طولانی در جستجوی تنظیمات موجود در وب ، به خرید یک مجموعه آماده فکر کنیم! یک میز و یک صندلی متناسب؟ کاملاً! فقط آن را در اتاق ناهار خوری قرار دهید و می توانید از فضای داخلی زیبا لذت ببرید. یک میز تیره با صندلی های تودوزی گزینه ای بسیار ظریف است - مناسب برای فضای داخلی کلاسیک و مدرن ، به هر آپارتمانی ظرافت می بخشد. یک میز روشن در یک دونفره با نیمکت های راحت یک گزینه اثبات شده برای عیاشی های باتجربه است - بیش  خرید و قیمت میز ناهار خوری از آنچه در نگاه اول به نظر می رسد ، افراد بیشتری را در خود جای خواهد داد!

ناهارخوری
یک سرویس غذاخوری با نیمکت
مجموعه ای از صندلی های غذاخوری روکش دار

میز غذاخوری باید چگونه باشد؟ بیشتر از همه ، راحت است. اگر اندازه آن را  خرید و قیمت میز ناهار خوریبه اشتباه به اندازه اتاق غذاخوری انتخاب کنیم ، حتی زیباترین و شیک ترین مدل نیز به یک دردسر واقعی تبدیل خواهد شد. مسئله دیگر مواد است - جداول ساخته شده از چوب طبیعی دوام بیشتری نسبت به جداول ساخته شده از تخته سه لا دارند. ظاهر نیز مهم است - اگر با آب و هوای داخلی مطابقت داشته باشد ، به بزرگترین تزئین آن تبدیل می شود.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.