به نوین تجارت خوش آمدید

فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی ترک | ایرانیان دیجیتال

همه ما از رشد سریع تکنولوژی آگاهیم و شاهد اثرات و بازخورد های آن بر کیفیت زندگی بشریت هستیم . این رشد سریع فناوری سازمان های تجاری را وا داشته که پیشرفت صنعت خود را با رشد تکنولوژی و تغییرات آن تطبیق دهند ، بدین ترتیب بازار خرید اینترنتی رونق گرفته است در مقاله امروز می خواهیم در مورد 7 ویژگی کلیدی فروشگاه های الکترونیکی بحث کنیم.
عصر عصر اینترنت است و در حال حاضر تقریبا همه چیز را می توان در اینترنت پیدا کرد. همگی این اعتقاد را داریم که اینترنت همه جنبه های زندگی انسان را ساده کرده است اما خرید آنلاین یکی از پررنگ ترین نمود های اینترنت در زندگی انسان می باشد.
در جهانی که همگی به فکر صرفه جویی در زمان و هزینه انجام امور خود می باشند، خریداران شروع به انجام خریدهایشان بصورت آنلاین کرده اند. این به این معناست که اگر شما یک تاجر هستید که تلاش می کنید خریداران اینترنتی را جذب کسب و کار خود کنید، بایستی فروشگاه خود را مجهز به ویژگی های کلیدی ای را که در زیر آنها را معرفی کرده ایم، کنید:
 

فروشگاه آنلاین

1-فروشگاه اینترنتی باید قابل اعتماد باشد :

مشتریان به هنگام خرید آنلاین محصول مد نظر به طور مثال  محصولات آرایشی و بهداشتی ترک ، به علت ندیدن فروشنده و محصولات ، صحبت نکردن با او، قابل لمس نبودن اجناس ، عدم امکان تست محصولات و ... احساس آسیب پذیری زیادی می کنند .در نتیجه این وظیفه فروشگاه است که خیال مشتریان را از هر نظر راحت کند و با انجام و رعایت بعضی اصول اعتماد آنها را به دست آورد ، مثلا :    
-گارانتی :
وقتی می خواهیم میلیون ها نسبت به خرید یک محصول خرج کنیم دلمان میخواهد خیالمان نسبت به خرابی آن در آینده مطمئن باشد گارانتی این اعتماد را به مشتری می دهد که محصول خرید داری شده دارای کیفیت مرغوب ، با تضمین فروشنده است .
-امنیت سایت :
ثبات و اعتبار یک سایت نکته بسیار حیاتی درامنیت آن به شمار می رود . متاسفانه حتی با نگاه به برخی سایت های عادی و حتی بزرگ می توان فهمید که مسئولان این سایت ها توجه چندانی به امنیت آن نمی کنند و این در حالی است که اطلاعات شخصی ،اطلاعات مالی و جزئیات مربوط به کارت های پرداخت ، حساب و ... بسیار حساس بوده و درز این اطلاعات بسیار خطرناک می باشد .
-پرداخت  درب منزل :
کارابران اینترنتی برای سفارش محصول مورد نظر خود ابتدا وارد فروشگاه شده و بعد از مشاهده و بررسی مشخصات محصول ، آن را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود همچون آدرس پستی و ... به مرحله پرداخت هزینه می رسند .از آنجایی که برخی کاربران اینترنتی به دلیل کلاهبرداری هایی که در فضای مجازی انجام گرفته به این فروشگاه ها اعتماد ندارد بنابراین  برای جلب اعتماد این گونه کاربران از سیسیتم درب منزل استفاده کرده تا کاربران با خیالی آسوده از سایت خریداری کرده و بعد از گرفتن محصول اقدام به خرید کنند .

2-نمایش فروشگاه در موبایل:

خریداران اینترنتی لازم است بتوانند به راحتی محتوای فروشگاه آنلاین شما را در ابزار های مختلف ببینند. منظور از ابزار های مختلف، موبایل، تبلت و کامپیوتر می باشد. این یعنی  طراحی وب سایت شما به گونه ای باشد که محتوای سایت در موبایل، کامپیوتر و تبلت به هم نریزد. لازمه این امر این است که قالب وبسایت شما بصورت رسپانسیو طراحی شده باشد و در هر زمان و هر مکان براحتی بتوان مطالب آن را مشاهده کرد.
قالب های قدیمی سایت ها آنقدر انعطاف پذیر نیستند که بتوانند نحوه نمایش خود را بر اساس اندازه صفحه نمایش ابزار های مختلفی که امروزه وجود دارند، تطبیق دهند. طراحی رسپانسیو قالب راه حلی بود برای برطرف کردن این مشکل. طراحی قالب بصورت رسپانسیو حتی بر روی سئوی سایت شما هم تاثیر مثبت دارد. خریداران الکترونیکی خواستار این هستند که فروشگاه الکترونیکی شما بطور صحیح و بدون وقفه بر وی موبایل هم باز و نمایش داده شود. آنها می خواهند همانطور که در کامپیوتر های شخصی با وب سایت کار می کنند و خرید های خود را انجام می دهند، در موبایل هم بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

3- دسته بندی دقیق محصولات:

شاید بتوان گفت اولین دغدغه تحلیل گران سیستم های نرم افزاری فروشگاه الکترونیکی این است که امکان دسته بندی محصولات را به چه صورت پیاده سازی نمایند. هر فروشگاه آنلاینی باید محصولاتش را بصورت دسته بندی شده به خریدارانش عرضه کند. محصولات و حتی محتویات دسته بندی شده این امکان را به کاربر می دهد که خیلی راحت تر و سریعتر بتواند کالا یا خدمت مورد نظر خود را پیدا کند. دسته بندی محصولات باعث می شود فروشگاه آنلاین شما محتوایی ساختار یافته داشته باشد و این امر مزایای زیادی دارد. این مزایا هم برای مشتری است که راحت تر محصول مورد نظر را یافت می کند هم برای فروشنده است که مدیریت وبسایت را راحت تر انجام می دهد و هم از لحاظ سئو سایت تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه سایت شما در موتور های جستجو دارد.

4-منوهای پیشرفته و جستجوی کاربردی:

از کجا بفهمیم فروشگاه الکترونیکی ما کاربر پسند است؟ یک راه ساده این است که از تعداد از دوستان قابل اعتماد خود بخواهیم چرخی در فروشگاه الکترونیکی ما بزند. سپس نظر او را جویا شویم. این روش ساده معمولا نادیده گرفته می شود ولی می تواند بازخورد بسیار خوبی به ما بدهد. فروشگاه الکترونیکی شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که خرید برای مشتری نسبت به خریدش از یک فروشگاه سنتی، راحت تر باشد.
نرم افزاری که با آن فروشگاه الکترونیکی خود را راه اندازی کرده اید باید امکان منوهای ساده و کاربردی را برای کاربران سایت شما فراهم کند تا کاربران به راحتی بتوانند بخش های مختلف سایت را پیمایش و مرور کنند. اگر پلتفرمی که استفاده می کنید این ابزار را در اختیار شما قرار نمی دهد، زمان آنست که خود را از لحاظ تجهیزات نرم افزاری به روز رسانی نمایید.
منوهای سایت و ابزار جستجو در سایت نقش کلیدی بازی می کنند. نوار جستجوی سایت باید به سادگی قابل استفاده باشد و با انواع کلمات کلیدی نتایج قابل قبولی به مشتری ارائه دهد. همچنین باید تدابیری بیاندیشید که حتی برای مشتریانی که نام محصول مورد نظر خود را نمی دانند، راهکار هایی در نوار جستجو و مهم تر از آن در تابع جستجویی که برنامه نویسی کرده اید، ارائه شود.

5-توضیحات دقیق محصولات:

گاهی اوقات در فروشگاه های الکترونیکی امکان چت زنده با مسئول فروش سایت وجود ندارد. در این گونه موارد مهم ترین ابزاری که می تواند به کمک فروشگاه بیاید توصیف دقیق محصولات می باشد. اگر محصولات سایت خود را صادقانه و شفاف توصیف کرده باشید، این توصیفات می توانند به عنوان فروشنده خبره ی سایت شما عمل کند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که امکان مقایسه ویژگی های محصولات مشابه را در سایت خود فراهم کرده باشید. سیستم مقایسه محصولات ابزار بسیار قدرتمندی است که که تاثیر بسزایی در فروش محصول به مشتریانی دارد که بین خرید دو یا چند محصول تردید دارند.
در مورد جزئیات محصولات فراموش نکنید علاوه بر توصیفات هوشمندانه جزئیات مهم را هم عنوان کنید. به عنوان مثال جزئیاتی مثل تاریخ انقضای محصول، وزن کالا و ابعاد آن باید حتما در جزئیات محصول قید شوند. در صورتیکه برای محصول موجود در فروشگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهید، حتما این موارد را به اطلاع مشتری برسانید. در نهایت اگر محصولات غذایی می فروشید فراموش نکنید که ترکیبات موجود در محصولات را ذکر کنید.
در نتیجه ؛ از آنجایی که در فروش آنلاین خود فروشنده برای معرفی و توضیح محصول حضور ندارد ، بنابراین باید توضیحات موجود در صفحه محصول باید به حدی کامل باشد که به تمامی پرسش های احتمالی مشتری پاسخگو باشد . مثلا اگر در صفحه محصول ، کالای درج شده گوشی باشد باید تمامی مشخصات گوشی مانند طراحی ، صفحه نمایش ، سخت افزار ، نرم افزار ، دوربین و باتری نوشته شده باشد

6-تصاویر محصولات:

مسلما دلایل زیادی وجود دارد که افراد زیاد از این اصطلاح استفاده می کنند که "یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد". با این وجود این مورد در مورد فروشگاه های الکترونیکی نمود بیشتری پیدا می کند. زیرا در این حالت مشتریان دسترسی مستقیم به محصول ارائه شده ندارند و تنها از طریق توصیفات مربوط به محصول و تصاویر آن است که تصمیم به خرید محصول می گیرند. تصاویر مربوط به محصولات باید علیرغم کم حجم بودن، کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند جنبه های مختلف محصول را به مشتری نمایش دهند. تصاویر متحرک یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی محصول می باشد.
فروشگاه آنلاین ایرانیان دیجیتال اولین فروشگاه منطقه آزاد تجاری ارس میباشد که محصولات خود را به صورت وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه ارمنستان آذربایجان گرجستان روسیه و اوکریان و اتحاده اروپا وارد کشور کرده و محصولات خود را با کمترین سود ممکن به هموطنان عزیزمان اراعه میکند.اصالت محصول وارداتی از از طرف فروشگاه ایرانیان دیجیتال تضمین میشود و خریدی راحت از منطقه آزاد را برای مشتریان به ارمغان می آورد  

7-امکان جست و جوی پیشرفته و سریع:

اگر شما بخواهید یک محصولی که به آن نیاز دارید را از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید اولین کاری که معمولا انجام می دهید جستجوی نام محصول در بخش سرچ سایت است و اگر بخش جستجوی سایت به درستی کار نکند یا سرعت پایینی داشته باشد تعداد زیادی از مشتریان خود را به همین دلیل از دست خواهد داد پس بخش سرچ فروشگاه باید کاملا حرفه ای و سریع کار کند تا کاربر بتواند محصولات مورد نیاز خود را خیلی راحت و سریع پیدا کند و خریدش را انجام دهد. همچنین جستجوی سایت باید بر اساس فیلتر های مختلفی باشد به عنوان مثال فیلتر های قیمت، برند یا رنگ و … می تواند در جستجوی حرفه ای به کاربر کمک کند.
سایت ایرانیان دیجیتال این امکان را در دسترس شما قرار داده که با کمترین مدت زمانی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید

8-ارسال به موقع و سریع سفارشات:

قطعا هر شخص بعد از ثبت سفارش برای دریافت محصول لحظه شماری می کند و اگر محصول مورد نظرش به هر دلیلی در زمان قول داده شده در سایت به دستش نرسد خیلی شاکی خواهد شد و احتمال اینکه دیگر از آن فروشگاه اینترنتی خرید نکند زیاد خواهد بود. یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کار های اینترنتی عمل به قولی است که می دهید یعنی اگر در سایت خود قول می دهید که کالا را  در عرض ۲۴ ساعت به دست مشتری می رسانید باید در عرض ۲۰ ساعت به دستش برسد اگر این کار را کردید در کارتان خیلی زود موفق خواهید شد ولی اگر به جای ۲۴ ساعت در عرض ۲۵ ساعت به دستش برسد از شما نا امید خواهد شد و در خرید های بعدی خیلی محتاطانه عمل خواهد کرد.در سایت ایرانیان دیجیتال به طور کامل نحوه ی ارسال مرسول ها درج شده که در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌ های  ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

فروشگاه آنلاین

9-ثبت و ارسال سفارش:

ایرانیان دیجیتال سفارشات خود را از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل ثبت میکند.سفارشات انجام شده در روزهای تعطیل نیز در اولین روز کاری رسیدگی میشود.
در صورت بروز مشکل در فرآیند آماده سازی محصولات از قبیل اتمام موجودی یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ ساعت آینده به حساب مشتری واریز می شود.
ایرانیان دیجیتال از تمامی مشتریان خود تقاضا دارد هنگام ثبت نام همه ی اطلاعات خود از قبیل: آدرس، ایمیل و شماره تلفن همراه و ثابت خود را دقیق وارد نمایند زیرا اطلاعات ثبت شده به منزله مورد تایید بودن آنهاست و در صورتی که این
اطلاعات به صورت صحیح وارد نشوند، ایرانیان دیجیتال می‌تواند از مشتری اطلاعات کاملی را درخواست کند.در ضمن مشتریانی که برای تحویل سفارش، نام و آدرس شخص دیگری را می دهند باید هنگام دریافت محصول کارت شناسایی
معتبری را به همکاران تحویل دهنده ارائه دهند.

10-اصالت کالا:

ایرانیان دیجیتال اصالت همۀ کالاهای خود را تضمین می کند و همۀ آن‌ها را با گارانتی معتبر عرضه می‌کند. همه ی کالاهای ایرانیان دیجیتال آکبند و دارای برچسب معتبری هستند که بیانگر این است که هیچگونه دخل و تصرفی در آنها ایجاد نمیشود. همه ی کالاهای ارائه شده در ایرانیان دیجیتال از طریق شرکت ها و مبادی قانونی به خصوص گمرکات منطقه آزاد ارس وارد کشور می شود و همه ی این کالاها بدون کم و کاستی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند.
لازم به یادآوری است که اصالت کالا تحت تاثیر کشور سازنده نیست و این برندهای معتبر هستند که کیفیت کالا را تعیین میکنند. برای مثال بیشتر کالاهای موجود در بازار ساخت کشور چین هستند و این امر بخاطر خط تولید ارزانی است که در این کشور رایج است.

11-پشتیبانی آنلاین:

گروه ایرانیان دیجیتال با گروهی حرفه ای ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند

12-ارئه تخفیف های ویژه:

فروش محصولات با تخفیف های ویژهای از استراتژی سایت هایی با منو خرید آنلاین هستند . در این قسمت به صورت هفتگی یا ماهیانه بخشی  از محصولات پرطرفدار یا پر کاربرد برای  کاربران با تخفیف ویژه ای ارائه میشود در سایت ایرانیان دیجیتال در منوی پیشنهادات شگفت انگیز محصولات با تخفیف های ویژه به فروش میرسد.

13-احترام به حریم شخصی کاربران:

ایرانیان دیجیتال به حریم شخصی مشتریان خود احترام قائل است و تا حد امکان از آن محافظت میکند در ضمن تنها مرجع مورد تایید ایرانیان دیجیتال برای ارتباط با مشتریان خود از طریق سایت WWW.iraniandigital.com میباشد.

نمایندگی:
ایرانیان دیجیتال هیچگونه نمایندگی در هیچ نقطه‏‌ ی ایران ندارد و تمامی سفارشات از دفتر مرکزی واقع در منطقه ی آزاد ارس انجام میگیرد.
ودر آخر لازم به ذکر است که کلیه شرایط و قوانین ایرانیان دیجیتال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
آدرس دفتر مرکزی:
استان آذربایجان شرقی – منطقه ی آزاد ارس
تلفن تماس
۰۴۱۴۲۰۴۴۰۰۷  (پاسخگویی در ساعات اداری)
۰۹۱۴۵۲۰۳۴۴۹  (پاسخگویی در ساعات اداری)
آدرس سایت ما:WWW.iraniandigital.com