به نوین تجارت خوش آمدید

تولید ماسک |نمدی| سه لایه | پزشکی

مشاوره ای در مورد استفاده از ماسک در اجتماعات و مناطقی که موارد COVID-19 را گزارش کرده اند

ماسک نمدی

چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟
قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.
دهان و بینی را با ماسک نمدی یا ماسک سه لایه و یا هر نوع ماسکی که تهیه نموده اید بپوشانید و مطمئن شوید که هیچ شکافی بین صورت و ماسک شما وجود ندارد.
در حین استفاده ، از لمس ماسک خودداری کنید. در صورت تمایل ، دستان خود را با مالیدن الکل یا شستشو با صابون و آب تمیز کنید.
به محض مرطوب شدن ماسک ، آن را جایگزین کنید و از ماسک جدید استفاده کنید.
برای از بین بردن ماسک :
آن را از پشت جدا کنید (جلوی ماسک را لمس نکنید)؛ بلافاصله در سطل زباله بیندازید . دستان خود را با مالیدن الکل یا شستشو با آب و صابون مبتنی بر الکل تمیز کنید.
اگر سالم هستید ، فقط در صورت مراقبت از شخصی که دارای COVID-19 است ، باید ماسک بپوشید.
اگر سرفه می کنید یا عطسه می کنید ، ماسک بپوشید.
ماسک تنها در مواقعی که با دست تمیز، که مکرر با مالیدن الکل یا شستشو با صابون و آب، استفاده می شود مؤثر است.
اگر ماسک می پوشید ، باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید و به درستی از آن استفاده کنید.

ماسک پرستاری

یک سوال مهم !! به نظر شما ماسکهای سوپاپ دار معروف به ماسک فیلتردار از انتشار ویروس کرونا جلوگیری می کنند یا موجب انتشار آن می شوند !؟
با توجه به سوال فوق بدون مقدمه میریم سراغ سوپاپ ماسک ها ! ، این سوپاپ دارای یک دریچه هست که توسط یک تکه کاغذ! و یا سیلیکون ژله ای ! مسدود شده ! که هنگام دم (نفس کشیدن) این تکه مانع از ورود هوا به داخل میشود و هوا از داخل الیاف ماسک عبور میکند ! که موجب فیلتر! / تسویه هوا میشه ، به عبارتی گرد و غبار به لایه های ماسک گیر میکند ! و وارد ریه ما نمیشود ، از اونجا که هر دمی باز دمی داره و هوا بایستی تخلیه بشه ! اینجاست که کارایی سوپاپ!! کاملا مشهود هست ! چون با بازدم دریچه سوپاپ باز و هوا تخلیه میشه !! حالا اگر ما مبتلا به کرونا باشیم ! از این دریچه ویروس کرونا رو تخلیه میکنیم !!! و به هوای اطراف منتقل میکنیم !!!

ماسک نمدی

چه خوبه که با استفاده از ماسک نمدی  و یا ماسکهایی که سوپاپ ندارن از ناقل نبودن! خودمون مطمئن بشیم !.

ماسک نمدی قابل شستشو

لطفا افرادی که کرونا گرفتن از ماسک بدون سوپاپ استفاده بفرمایند ! زیرا کارایی سوپاپ فقط و فقط تخلیه هوا می باشد !! و اگر ناقل ویروس کرونا باشیم ! موجب آلودگی اطرافیان و جامعه و شیوع کرونا خواهیم شد !!.

قیمت ماسک نمدی

تولید و توزیع ماسک نمدی :

تولید و توزیع ماسک نمدی  قواره بزرگ، نمد ۲۵۰ گرم اعلا بهترین متریال موجود بازار، کش پهن، قابل شستشو، بسته بندی سلفون چسبدار ۲ عددی و سلفون بزرگ ۱۰۰ تایی / ۳۰۰ تایی / .. ، و امکان تولید انواع ماسک در رنگ دلخواه مشتری و چاپ روی ماسک با برند / طرح سفارشی مشتری انجام می پذیرد .
جهت مقایسه این ماسک با ماسک سه لایه پزشکی رایج می توان به مصرف عمومی ، کارگاهی ، مقاومت بیشتر در برابر گرد و غبار و قابل شستشو بودن نمد اشاره کرد ، ضخامت / وزن ماسک نمدی 250 گرم تقریبا 5 برابر ماسک پزشکی سه لایه میباشد ! ، کش استفاده شده در این ماسک پشت سر قرار میگیرد و نه پشت گوش ! مزیت این مشخصه : پس از استفاده طولانی ناراحتی برای گوش ایجاد نمی کند و جا به جایی آن روی صورت بدون اذیت امکان پذیر می باشد .
و لطفا توجه بفرمائید که 250 گرم مشخصه نمد ماسک میباشد! با وزن یک عدد ماسک اشتباه گرفته نشود !!
مواد تشکیل دهنده نمد این محصول مواد ورجین (بهترین کیفیت موجود بازار) و کلندر شده می باشد (پرزهای آزاد نمد ، سوزانده شده تا موجب خارش یا حساسیت پوست نشود)
لطفا افرادی که مبتلا به ویروس کرونا و یا مشکوک هستند! از ماسک بدون سوپاپ استفاده بفرمایند ! زیرا کارایی سوپاپ فقط و فقط تخلیه هوا می باشد !! و اگر ناقل ویروس کرونا باشیم ! موجب آلودگی اطرافیان و جامعه و شیوع کرونا خواهیم شد !!.
با رعایت <_____> فاصله و خرید اینترنتی ، کرونا را شکست می دهیم .

خرید ماسک :   02166753921   -   09191261874