به نوین تجارت خوش آمدید

ماشین لباسشویی ویرپول

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی هایی است که در کشور کره جنوبی تولید شده است که از تعداد زیادی شرکت تولید تابعه و زیر مجموعه تشکیل شده است . این شرکت ها در صنایع مختلف فعالیت می کنند . این کمپانی تولید کننده 20 درصد تولید ناخالصی داخلی .

گروه سامسونگ در سال 1983 توسط لی بیونگ - چول در قالب یک شرکت بازگانی تاسیس شد . در طول 3 دهه نخست این گروه در حوزه های فناوری هوافضا ، نساجی ، ارائه خدمات بیمه ، مبادلات اوراق بهادر و خرده فروشی فعالیت داشته است . گروه سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه 1970 به صنایع کشتی سازی وارد شد . یکی از بهترین محصولاتی که می توان گفت این شرکت تولید می کند می توان به ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره کرد .

پس از درگذشت لی بیونگ - چول در سال 1987 شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد : گروه سامسونگ ، گروه شینخسگائه ، گروه سی جی و گروه هانسول . از دهه 1990 سامسونگ فعالیت های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک ، گوشی موبایل همراه و ماشین لباسشویی و نیم رساناها  تشکیل می داد .

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می شود . در سپتامبر 2015 نیز ، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد . این اقامتگاه 300 میلیون دلاری به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده است . یکی از کمپانی هایی که به شدت با این کمپانی رقابت دارد کمپانی در زمینه تولید لباسشویی رقابت دارد می توان به ماشین لباسشویی ویرپول اشاره کرد . مدیرییت روابط عمومی این شرکت در ایران بر عهده فیاضی است . بیش لز او فرناز فرضی این مسئولیت را برعهده دارد .

ماشین لباسشویی ویرپول