به نوین تجارت خوش آمدید

چسب فولاد

چسب چيست ؟

چسب ماده ای است که ميتواند بين دو سطح اتصال چسبی بوجود آورد. يک اتصال چسبی دو سطح جامد به هم اتصال يافته است که لايه نازکی از يک چسب را شامل می شود . چسبندگی دو جسم به يکديگر توسط يک جسم پديده ای است که در آن سطوح اتصال يابنده ممکن است از طريق جذب فيزيکی (برای مثال نيروهای بين سطحی) و يا جذب شيميايی (مثل نيروهای و اندوالسی ، القائی ، پيوند های هيدروژنی به يکديگر اتصال يابند.
چسبندگی را ميتوان بصورت ميزان جذب بين يک سطح جامد و يک فاز دوم هم تعريف نمود . فاز دوم از قطرات خيلی ريز يک مايع ، و يا فيلی پيوسته از يک مايع (يا جامد ) تشکيل يافته است.
اولين مدارك مبنی بر استفاده از ماده ای به عنوان چسب به 4000 سال قبل از ميلاد مسيح برمي گردد. باستان شناسانی كه در حال مطالعه گورستان های قبايل ما قبل تاريخ بودند، ظروفی در گورها يافتند كه قسمت های شكسته آنها توسط رزينی به دست آمده از صمغ درخت به هم چسبانده شده بودند.علاوه بر اين باستان شناسان مجسمه هايی را در معابر بابل كشف كردند كه چشم های عاجي آنها روی مجسمه چسبانده شده بودند. اين چسب قيرمانند تقريبا 6000 سال است كه مورد استفاده قرار می گيرد . در دوره های بين 1000 تا 1500 سال قبل از ميلاد مسيح مدارك بيشتری يافت  شد كه نشان می داد چسب به ابزاری جهت مونتاژ تبديل شده بود.
رومی ها اولين كسانی بودند كه از قيروموم زنبور عسل برای آب بندی الوار در قايق ها و كشتی ها استفاده كردند. مطالعه تاريخچه ی چسب ها نشان می دهد كه استفاده از چسب ها در ساخت اثاثيه باعث شيوع بيش تر كاربرد آن ها  پس از سال هاي 1500 تا 1700 پس از ميلاد گرديده است. برخي ازبزرگترين توليد كنندگان مبلمان و اثاثيه ،از چسب در محصولات خود استفاده كرده اند را تا حدی مديون چسب هستند.
اولين كارخانه ی  تجاری توليد چسب در هلند تاسيس شد كه سريش های حيوانی از چرم توليد می كرد. تقريبا در سال 1750 اولين حق امتياز  توليد چسب در بريتانيا برای چسب ماهی ، نشاسته و پروتئين شير (ماده پنيری) صادر شد. تا سال 1900 در ايالات متحده چند كارخانه ی توليد چسب بر پايه ی موارد ذكر شده تاسيس شده بودند. انقلاب صنعتی باعث انفجار پيشرفت های فنی شد كه نتيجه آن در دسترس قرار گرفتن مواد جديد برای استفاده در فرمول بندی چسب ها بود.

صنايع شيميايی آرل كيميا در خردادماه سال 1394 با توليد چسب هاى آب بندى ساختمانى در جهت تامين نياز ساختمان سازى آغاز به كار كرده و در سال 97 همراه با افزايش سبد محصولات ساختمانى اقدام به توليد چسب دوقلو هزاركاره آرل در راستاى اهداف ورود و تامين نياز بازار صنعتى ،خودرويى و عمومى نموده است .اين شرکت با تکيه بر سرمايه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق در عرصه تجارت و توليد با بهره مندی از حمايت و پشتيباني بزرگترين و معتبرترين شرکت هاي بازرگانی و توليد کننده چسب در کشور عزيزمان ايران، مفتخر است تا به عنوان يکی از شرکت های معتبر عرضه کننده انواع محصولات شيميايی در حوزه ساختمان، خودرو ، صنعت و مصرف عمومی در خدمت مصرف كنندگان و همکاران گرامی باشد.

چسب فولاد:

اين كالا دو جزيی می باشد كه يك جزء رزين و جزء ديگر هاردنر هست
و به طور كلي در زمان تركيب اكريلات خشك و شكننده ميدهند اما با مقاومت بسيار بالا در برابر كشش به طوريكه كه اگر به آن ضربه ای وارد نشود شايد هرگز جدا نگردد.

برای استفاده ابتدا سطوح مورد نظر را از گرد و غبار و چربی پاك نماييد سپس ظرفی را برداشته كه چسب را با هم تركيب نماييد.بعد با كاردك بايستی هم زده شود و آرام روی سطح بماليد آنگاه قطعه جدا شده را به آرامی بچسبانيد و تا سه دقيقه از تكان دادن قطعات خودداری گردد.

چسب فولاد هزاركاره آرل 7 گرمى:

مشخصات :
-قابليت تحمل حرارت از 30- الی 130 درجه سانتيگراد
-قابليت تراش ،سمباده ،رزوه خوری و
-رنگ پذيری
-مقاوم در برابر اسيد ،بنزين ،نفت و…
-مقاوم در برابر گرما و سرمای محيط
-تحمل كششی 320 كيلوگرم در سانتيمتر مربع
توضيحات :
چسب فولاد آرل چسبی بسيار قدرتمند و مقاوم ميباشد كه با مشخصه های مندرج در بالا ،بهترين انتخاب براي مصارف صنعتی ،تعميرات خودرويی و ترميم لوازم خانگی جهت چسباندن و درزگيری انواع فلزات ،سنگها و پلاستيك ها بجز PE &PP ميباشد.
مناسب جهت چسباندن:
درز رادياتور
ترك سيلندر
آيينه وسط
سپر
پمپ بنزين
و….
چسبى قدرتمند ،مناسب تعميرات خانگى اعم از جسباندن شوفاژ ،درز آبگرمكن ،لوله هاي آب گرم و آب سرد بجز PP & PE ،انواع فلزات ،پلاستيك ها و…

چسب فولاد

چسب فولاد هزاركاره آرل 14 گرمى:

مشخصات :
-قابليت تحمل حرارت از 30- الي 130 درجه سانتيگراد
-قابليت تراش ،سمباده ،رزوه خوری و
رنگ پذيری
-مقاوم در برابر اسيد ،بنزين ،نفت و…
-مقاوم در برابر گرما و سرمای محيط
-تحمل كششی 320 كيلوگرم در سانتيمتر مربع
توضيحات :
چسب فولاد آرل چسبی بسيار قدرتمند و مقاوم ميباشد كه با مشخصه هاي مندرج در بالا ،بهترين انتخاب براي مصارف صنعتی ،تعميرات خودرويی و ترميم لوازم خانگی جهت چسباندن و درزگيری انواع فلزات ،سنگها و پلاستيك ها بجز PE &PP ميباشد.
مناسب جهت چسباندن:
درز رادياتور
ترك سيلندر
آيينه وسط
سپر
پمپ بنزين
و….
چسبى قدرتمند ،مناسب تعميرات خانگى اعم از جسباندن شوفاژ ،درز آبگرمكن ،لوله هاي آب گرم و آب سرد بجز PP & PE ،انواع فلزات ،پلاستيك ها و…

چسب فولاد