به نوین تجارت خوش آمدید

تاثیر درج آگهی رایگان

شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و تاثیر بی اندازه تبلیغات اینترنتی در جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار است. با تبلیغات در سطح اینترنت برند تجاری و کسب و کار شما معرفی می شود که نتیجه، افزایش فروش محصولات و خدمات شماست.
در این مقاله راه های مختلف تبلیغات اینترنتی را بررسی می کنیم :

درج بنرهای تبليغاتی :
درج بنر تبلیغات با توجه به هزینه های بالایی که سایت های معتبر اعلام می کنند یا حتی سایت هایی که به صورت کلیکی بنر را در سایت های مختلف درج میکنند.

طبق تجربه بنده این روش فقط برای برندینگ بازدهی داره و ورودی چندان زیادی به سایت مبدا ندارد و اصولا شرکت های تجاری خیلی بزرگ برای تبلیغات بنری هزینه زیادی میکنند.
تبليغات کليکی گوگل :

این روز بازدهی خوبی دارد ولی با توجه به قیمت فعلی دلار بابت هر کلیک بسته به رقابت کلمه کلیدی شما ممکن هست حدود 2 الی 4 دلار از حساب شما کسر گردد و این هزینه خیلی بالایی هست چون معمولا همه کلیک ها منجر به خرید از شما نمی شود.

راه ها ذکر شده پر هزینه می باشد و ممکن هست کسب کارهای کوچک این امکان را نداشته باشند که هزینه بالایی برای وب سایت یا تبلیغات اینترنتی پرداخت کنند.

درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی :

مشاهده سایت های درج آگهی رایگان

درج آگهی در سایت های درج آگهی رایگان (سایت های نیازمندی) که مورد بحث این مقاله ما می باشد. کم هزینه ترین تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات بدون هزینه در واقع اگر خودتون اقدام به درج آگهی می کنید.
سابقه سایت های نیازمندی رایگان در ایران حدود بیش از 13 سال می باشد و تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش می باشد.
در سایتهای نیازمندی آگهی به دو صورت آگهی درج می شود:
درج آگهی رایگان ; که در بیشتر سایت های معتبر امکان درج لینک به سایت شما نیست.
آگهی ویژه ; که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون در آگهی درج کنید.
سایت های درج آگهی استراتژی های متفاوتی جهت درج آگهی دارند. مثلا شما در بعضی از سایت ها می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید.
در بعضی از سایت های محدودیت روزانه برای درج آگهی رایگان دارند مثلا روزی 5 آگهی رایگان می توانید درج کنید و در روز بعد می توانید مجدد 5 آگهی رایگان دیگر درج کنید.
ولی متاسفانه در بعضی از سایت این محدودیت به صورت کلی هست یعنی کلا شما مثلا بیشتر از 5 آگهی رایگان نمی توانید درج کنید.
درج آگهی نیاز به تخصص خواصی ندارد منتهی نکاتی هست که اگر رعایت شود آگهی های رایگان می تواند برای شما بازدهی داشته باشد.
آموزش درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی :

عنوان آگهی :

عنوان آگهی کوتاه اما مشخص کننده دقیق خدمات شما باشد یعنی دقیقا کلمات کلیدی باشد که فکر می کنید مشتری شما در گوگل سرچ می کند.

متن آگهی یا همان شرح آگهی :

متن آگهی اینترنتی شما تاثیر زیادی در بازدید آگهی شما دارد. زمان بگذارید و متن آگهی رایگان خود را کامل بنویسید.تمام ویژگی ها و مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی توضیح دهید.سعی کند کلمات کلیدی و عنوان آگهی حتما در شرح آگهی رایگان شما حداقل 2 الی 3 بار تکرار شود.هر چه متن آگهی شما جامع تر جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

راه های ارتباط مشتری با شما :

حتما اطلاعات تماس کامل ذکر کنید سعی کنید راحت ترین راه های ارتباطی را قرار بدید.از جمله شماره تماس، ایمیل، آدرس و حتی آیدی تلگرام یا شماره واتساپ را حتما در آگهی خود یا در قسمتی که در تمامی پنل های کاربری سایتهای نیازمندی در نظر گرفته شده است را پر کنید.

تصویر آگهی :

در آخر عکس آگهی اینترنتی شماست. عکسی جذاب و متناسب با کار خود انتخاب کنید و در آگهی خود درج کنید اینکار باعث می شود عکس آگهی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود.هرچه عکس جذابتر و حاوی اطاعات بیشتری از کسب کار یا محصول شما باشد بازدید از سایت و آگهی شما افزایش مییابد.
سعی کنید روی تصویر اسمی از برند یا نام تجاری خودتون نوشته باشد.

جهت مشاهده ی لیست سایت های درج آگهی رایگان به سایت  www.backlinkweb.net مراجعه نمایید